روش هاي درمان بواسير
نوشته شده توسط : jody

شايع ترين علايم بواسير شامل خارش و خونريزي، بيرون زدگي و درد مي‏باشند. خونريزي اغلب به دنبال دفع مدفوع اتفاق مي‏افتد. بواسير ممكن است افتادگي پيدا كند (به بيرون بلغزد) و از طريق مقعد بيرون بزند. درد در طي حركات روده يا بعد از تحريك بواسيرها اتفاق مي‏افتد. در خيلي از موارد، علايم در عرض چند روز فروكش مي‏كند. اگر علايم تداوم داشته باشند بهتر است به پزشك متخصص درمان بواسير مراجعه كنيد.
روش هاي پيشگيري و درمان بواسير
راه هاي زيادي براي پيشگيري و درمان هموروئيد وجود دارد. دكتر درمان بواسير به شما كمك خواهد كرد تا مناسب‏ترين درمان را بر پايه شدت علايم انتخاب كنيد.
به طور منظم بيرون روي را افزايش دهيد و با خوردن آب فراوان و خوردن ميوه‏ها، سبزيجات، سبوس و حبوبات قوام مدفوع را نرم نگه داريد. تداوم نظم حركات روده مي‏تواند باعث بهبود يا جلوگيري از يبوست و زور ‏زدن شود.
درمان خانگي بواسيراگر تحريك ايجاد شده است، نشستن در داخل تشت آب گرم روزانه چند بار، كمك به كاهش ورم خواهد كرد و منطقه گرفتار را تسكين مي دهد. اين كار بايستي ۱۰ تا ۱۵ دقيقه طول بكشد و در صورتي كه به دنبال دفع مدفوع (بيرون روي) باشد، بيشترين اثر را خواهد داشت.
درمان بواسير به صورت موضعي بسته به شدت شكايت شما، پزشك ممكن است كرم هيدروكورتيزون يا كف آن را براي خلاصي از التهاب و درد توصيه كند. بسياري از داروهاي مربوط به بواسير، بدون نسخه قابل تهيه هستند، يا پزشك درمان بواسير ممكن است درمان هموروئيد يا بواسير با ليزر داروي قوي‏تري تجويز كند.
درمان بواسير با جراحيدر بعضي از موارد، بواسير به قدري شديد است كه احتياج به جراحي دارد. روش‏هاي جراحي متعددي وجود دارد. پزشك در صورت ضرورت مي‏تواند اطلاعات زيادي در اين مورد براي شما فراهم كند.

منبع: روش هاي درمان بواسير




:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: