اطلاعاتی درمورد هزینه لیزر بواسیر
نوشته شده توسط : jody

بواسیر که به انگلیسی به آن hemmorhoid هم گفته می شود، عارضه ای است که منجر به گشاد شدن و ایجاد تورم در شریان های ناحیه مقعد شده و احساس ناخوشایندی را برای بیمار بوجود می آورد. وارد آمدن فشار بیش از اندازه به ناحیه مقعد، باعث کشیدگی و التهاب عروق این ناحیه و بروز بواسیر یا هموروئید خواهد شد. اگر این عارضه در داخل کانال مقعد و بخش انتهایی راست روده ایجاد شود (بواسیر داخلی) و در صورتیکه عروق خونی بیرون و اطراف مقعد را درگیر کند (بواسیر خارجی) است.

اما هموروئید چه علائمی دارد؟ همانطور که در بالا اشاره شد بواسیر می تواند انواع و درجات مختلفی داشته باشد که علائم آنها هم متفاوت است.

ادامه مطلب در مشرق نیوز

بواسیر داخلی به علت قرار گرفتن در داخل رکتوم، قابل مشاهده نیست و شاخص ترین نشانه آن خونریزی و در مواقعی خارش و سوزش هنگام حرکات روده ایست. در بعضی مواقع برای تشخیص این نوع هموروئید نیاز به آزمایشاتی نظیر کولونوسکوپی است.

بیماران مبتلا به هموروئید به دلیل علائم آزاردهنده این بیماری، معمولا به دنبال راهی برای درمان سریع و رهایی از این بیماری می باشند اما بخاطر ترس از تیغ جراحی، معمولا از مراجعه به پزشک اجتناب می کنند. گاهی افراد با استفاده از روش های خانگی، روند درمان بواسیر را به تاخیر می اندازند و باعث پیشرفت و پیچیده تر شدن بیماری می شوند. البته درمان خانگی می تواند در مراحل ابتدایی و برای درمان بواسیر درجه 1 و 2 موثر باشد، اما در صورتیکه بعد از چند روز بیماری شما رو به بهبودی نرفت باید به سراغ روش های پزشکی درمان بواسیر بروید.

هزینه جراحی بواسیر یا هموروئید با لیزر

نگرانی بیشتر بیماران درباره هزینه درمان بواسیر با لیزر است و همه تصور می کنند هزینه لیزر خیلی بیشتر از جراحی سنتی است. در اینجا موارد پر اهمیت برای تعیین دقیق هزینه لیزر هموروئید را با هم بررسی می کنیم:

برای اینکه هزینه درمان بواسیر با لیزر مشخص شود، باید حتما معاینه بالینی توسط دکتر متخصص انجام شود. یکی از مهم ترین فاکتورها برای تعیین دقیق هزینه، شدت پیشرفت و پیچیدگی بیماری است. هرچقدر بیشتر از زمان شروع بیماری شما گذشته باشد، بی شک درمان آن هم سخت تر خواهد بود.

همچنین نوع بواسیر (داخلی یا خارجی، ترومبوزه،خونی،پرولاپس) هم می تواند در تعیین هزینه لیزر نقش داشته باشد.

مورد بعدی پزشک و کلینیکی است که برای درمان بیماری تان به آن مراجعه می کنید. دستمزد پزشک و تجهیزات کلینیک می توانند در تعیین هزینه جراحی بواسیر یا هموروئید با لیزر تاثیرگذار باشند.

اما نکته ای که باید به آن توجه کنید، مدت زمان بستری و آیتم های دیگر مربوط به جراحی سنتی است که هزینه های این درمان را افزایش می دهند. اگر برای شما صرفه جویی در زمان و پیشگیری از اتلاف وقت اهمیت دارد، باز هم تنها راه حل استفاده از لیزر است. درمان هموروئید با لیزر کمتر از یک ساعت زمان می برد و بیمار بعد از عمل می تواند به روال عادی زندگی خود برگردد. این در حالی است که دوران نقاهت جراحی معمولی و پانسمان و مراقبت از زخم حداقل یک تا دو هفته زمان می برد. با در نظر گرفتن این شرایط، در نهایت هزینه لیزر و جراحی سنتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.





:: برچسب‌ها: هزینه لیزر بواسیر , هزینه لیزر هموروئید , هزینه درمان بواسیر با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: