درمان شقاق مقعدی با لیزر، عمل جراحی فیشر در نیم ساعت
نوشته شده توسط : jody

امروزه روش های مختلفی برای درمان زخم مقعدی یا همان شقاق (فیشر) استفاده می شوند. که کاملا بستگی به پیشرفت بیماری دارند. اما سوال اینجاست که بهترین روش درمان شقاق مقعدی چیست؟ این راه های درمانی در پزشکی به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  • درمان روش های جراحی (برای شقاق مزمن)
  • درمان با روش های بدون جراحی (برای شقاق حاد)

ممکن است روشهای جراحی را با نام “روشهای تهاجمی” نیز شنیده باشید. تفاوت آنها با روشهای بدون جراحی (خانگی، دارویی و…) این است که معمولا برای درمان بیماری هایی استفاده می شوند که ریشه نسبتا عمیقی در پوست داشته، روشهای دارویی یا خانگی جوابگو نیستند؛ یا فرد از آن ها نتیجه مطلوبی نگرفته باشد. عمل جراحی تهاجمی نتیجه قطعی تری داشته و طی مدت زمان کوتاه تری انجام می شود. در نتیجه دوره نقاهت فرد نیز کوتاه تر می باشد. اگر شما هم به این مشکل مبتلا بوده و هنوز راه درمان مناسب را نیافتید، در ادامه با ما همراه باشید.

عمل قطعی شقاق با لیزر

طبق گزارش سایت پزشکی mayoclinic لیزر درمانی یکی از به روز ترین روش های درمانی بوده که امروزه برای درمان بسیاری از بیماری ها (به خصوص بیماری های پوستی مانند شقاق) مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش با استفاده از پرتو درمانی و تاباندن اشعه، هر گونه عفونت سوزانده شده و از بین می رود. در نتیجه باعث التیام ناحیه آسیب دیده می شود.

پزشکان دلیل به وجود آمدن شقاق را فشار زیاد و اسپاسم عضلات مقعد می دانند که باعث ایجاد شقاق مقعدی می شود. اکثرا می دانند که درمان شقاق مقعدی اگر با استفاده از روش های جراحی انجام شود، همراه با درد، خونریزی یا بستری کوتاه مدت در بیمارستان خواهد بود. در صورتی که اگر درمان شقاق با لیزر انجام شود، هیچ کدام از این عوارض اتفاق نخواهند افتاد.

طی لیزر درمانی؛ تمامی بافت های آسیب دیده ترمیم می یابند و بیمار بدون تجربه کردن هیچگونه درد یا خونریزی بهبود می یابد.

درمان شقاق مقعدی با لیزر توسط پزشک متخصص در کلینیک های درمان بیماری های نشیمنگاهی به صورت سرپایی، در کمتر از نیم ساعت، بدون بیهوشی و خونریزی انجام می شود.

هزینه جراحی شقاق با لیزر

بسیاری از افراد این سوال را دارند که هزینه لیزر شقاق به چه صورت است؟ در رابطه با هزینه درمان شقاق مقعدی با لیزر باید متذکر شویم که به عوامل مختلفی از جمله محل قرار گرفتن عارضه، وسعت، عمق آن و کلینیکی که برای انجام عمل به آن جا اقدام می کنید، بستگی دارد. در نتیجه برای تعیین هزینه دقیق نیاز است که برای معاینه حضوری مراجعه کرده و سپس از قیمت آگاه شوید. ولی به طور کلی باید بدانید از آنجا که لیزر درمانی نسبت به سایر روش ها جواب قطعی تری دارد، در نتیجه هزینه عمل آن هم نسبت به دیگر روش های جراحی کمی بالاتر است.

ادامه مطلب درمان شقاق مقعدی





:: برچسب‌ها: درمان شقاق , شقاق مقعدی , درمان شقاق با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: