هزینه عمل کیست مویی با لیزر و جراحی
نوشته شده توسط : jody

هزینه لیزر کیست مویی چقدر است؟ این سوال از شایع ترین سوالاتی است که از مراجعین کلینیک می شنویم. درمان لیزری کیست در حال حاضر بهترین روش تایید شده برای درمان این بیماری است. این درمان موثر و سریع بوده و بدون ایجاد درد و یا خونریزی کیست را برای همیشه برطرف میکند.

تعیین دقیق مقدار هزینه لیزر بدون معاینه حضوری در کلینیک امکان پذیر نیست. هزینه درمان بسته به عمق کیست، میزان عفونت، تعداد کیست ها، کلینیک و شهری که درمان در آن انجام میشود، متغیر خواهد بود. در ضمن لیزر جراحی سرپایی بوده و به همین سبب این هزینه معمولاً توسط بیمه ها پرداخت نمیشود.

چرا هزینه بیمارستان ها بیشتر از کلینیک عابدیان است؟

هزینه جراحی کیست مویی

بی شک یکی از فاکتورهای مهم برای بیماران هزینه ای است که در مقابل دریافت خدمات درمانی پرداخت می کنند. یکی از مزیت های لیزر کیست مویی در کلینیک عابدیان در مقایسه با عمل جراحی در بیمارستان پرداخت هزینه ی کمتر است. علت این موضوع حذف هزینه های جانبی است. در واقع با انجام لیزر می توانید هزینه های زیر را حذف کنید: 

هزینه های مربوط بستری در بیمارستان قبل و بعد از جراحی

  • هزینه تیم جراحی
  • هزینه داروی بیهوشی
  • هزینه های جراحی و اتاق عمل
  • آزمایشات قبل از جراحی

در کلینیک عابدیان، درمان سرپایی انجام میشود و بیمار نیازی به دریافت داروی مضر بیهوشی ندارد. تنها در صورت نیاز پزشک از بیحسی موضعی استفاده میکند. درمان لیزری در یک جلسه انجام میشود و به مراتب موثر تر از عمل جراحی است، پس نیازی به پرداخت مجدد هزینه برای تکرار درمان و یا انجام سایر روشهای درمان ها نیست.

از طرفی بعد از عمل جراحی سنتی بیمار مجبور است چند هفته ای را در منزل برای طی کردن دوران نقاهت و تا بهبودی زخم سپری کند، بنابراین نیاز به مرخصی چند هفته ای از شغل خود دارد که این خود نیز می تواند هزینه های سنگینی را بر خانواده تحمیل کند. در حالی که در مقابل،؛ لیزر در کمتر از نیم ساعت انجام شده و بیمار بعد از آن می تواند روال عادی زندگی را در پیش گیرد.

بنابراین می توانیم بگوییم لیزر بهترین روشی است که با آن می توانید با پرداخت کمترین هزینه، در کمتر از نیم ساعت برای همیشه با بیماری کیست مویی خداحافظی کنید.

منبع : وب سایت همخونه





:: برچسب‌ها: کیست مویی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: