علائم بواسير
نوشته شده توسط : jody

هموروئيد يا بواسير، حجيم شدن وريدهاي مقعد و ضعف كناره مقعد مي باشد كه قادر است با التهاب خونريزي و در مواقعي با انسداد رگ بوسيله لخته خون توام باشد، در بعضي از اشخاص توانايي ژنتيكي آن يافت مي شود و خونريزي ان مي تواند به طور قطره و پس از دفع مدفوع و به حالت خون در مدفوع صورت گيرد.

غالبا دردي وجود ندارد تا زماني كه آن ناحيه زخمي پيدا شود و يا با درمان بواسير يا هموروئيد با ليزر انسداد رگ به وجود آيد.

درجه بندي  درمان هموروئيد

هموروئيد و بواسير با توجه به حاد بودن آن درجه بندي مي گردد به اين معني كه احتمال دارد تنها خونريزي وجود داشته باشد يا احتمال دارد به طور توده اي از مقعد به بيرون رانده شود كه خودش به درون برگردد يا به كمك دست با هل دادن به درون رانده شود.نشانه هاي رايج همورئيد يا درمان بواسير خونريزي‌. ممكن است خون‌ قرمز روي آن به‌ طور رگه‌هايي‌ در دفع مدفوع مشاهده گردد يا بعد از دفع مدفوع خون‌ خيلي كمي در مدت‌كوتاهي‌ چكه‌ چكه بريزد.درد، خارش‌ يا ترشح‌ مخاطي‌ بعد از دفع مدفوع وجود يك‌ برآمدگي در مقعداحساس‌ تخليه نشدن راست‌ روده‌ به‌طور كامل‌ بعد ار دفع مدفوع. (اين‌ وضعيت فقط درباره هموروئيد بزرگ‌ مشاهده مي‌شود.)التهاب‌ و متورم شدن

منبع: علائم بواسير




:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: