درمان بواسير بدون عمل
نوشته شده توسط : jody

درمان بواسير بدون عمل جراحي

در زمان هاي گذشته جراحي بواسير به روش سنتي انجام مي شد كه اين روش بسيار دردناك بود و فرد بيمار ميبايست تحت بيهوشي كامل قرار ميگرفت و بعد از عمل بايد حداقل ​روز در بيمارستان بستري ميشد و چند روزي را هم در خانه بايد استراحت مطلق ميكرد.

براي همين اكثر افرادي كه در گذشته جراحي درمان بواسير انجام داده اند به عنوان يك خاطره تلخ از آن موقع ياد ميكنند اما امروزه با پيشرفت تكنلوژي وپ يدايش دستگاههاي ليزر درمان بواسير به عنوان يك شيوه مدرن درماني كه اين روزها بسيار مورد استقبال و رضايت بيماران قرار گرفته است به صورت يك عمل سرپايي با بي حسي موضعي بدون نياز به بيهوشي و بدون درد و خون ريزي در كمتر از يك ساعت قابل درمان است در اين شيوه به هيچ نحوي ازبرش جراحي استفاده نمي شود. و فرد بيمار بعد از عمل ميتواند بلافاصله به محل كار و يا زندگي روزمره خود برگردد بدون اينكه نياز به بستري شدن و استراحت مطلق داشته باشد

در حال حاظراز 3 روش با  3گونه ليزر در اين كلينيك براي درمان بواسير مورد استفاده قرار ميگيرد :
1-درمان هموروئيد يا بواسير با ليزر درماني يا تاباندن اشعه ليزركم توان (IRC)عكس بواسير بدون عمل 
از اين روش براي بواسير هاي درجه 1و2 استفاده ميشود و هنوز بواسير به مرحله وخيم و عارضه دار تبديل نشده است اين گونه ليزرها داراي ابزار ويژه اي هستند كه داخل ناحيه مقعد ميشوند و به جهت هاي گوناگون آن ناحيه تابيده مي گردد در اين شيوه پروب ليزر روي بواسير دروني قرار مي گيرد. اشعه مادون قرمز تابيده مي شود و محل تابش به رنگ سفيد در مي آيد، اين طول موج بوسيله هموگلوبين جذب زيادي صورت مي دهد و سبب انعقاد بافت هاي درون ​بواسير مي گردد. ​بواسير بعد از سپري شدن چند روز تقليل مي يابد و رفته رفته ناپديد مي گردد. اين شيوه احتياجي به بيهوشي و حتي بي حسي نداشته و تنها به منظور هموروييد يا بواسير داخلي كارآمد مي باشد.كه سبب كم شدن نشانه هاي بواسير مي گردد.استفاده از ليزر باعث مي گردد درد پايين بيايد و همچنين اندازه بواسير را نيز كوچك تر گردد. از اين گونه ليزر نبايست در درمان بواسير يا بواسير هاي وخيم و حاد استفاده نمود.




:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: