درمان هموروئيد به روش جراحي باز
نوشته شده توسط : jody

عمل كردن و برطرف نمودن هموروئيد و بواسير به شيوه جراحي باز غالبا به منظور بيماران مبتلا به همورئيد درجه 3 و يا درجه 4 به كار مي رود.

مراد از مبتلايان به همورئيد درجه 3 و يا 4 افرادي مي باشند كه هموروئيد آنها به مرحله دردآوري رسيده است و بالشتك همورئيد آنها از مقعد خارج مي ماند و بايست آن را با دست به درون فرو برد (درجه 3) و در بعضي ديگر بيرون افتادن بالشتكهاي همورئيد در بيرون از مقعد با درد خيلي زياد همراه است و به درون نيز فرو نمي شود. (درجه4)
اين شيوه درمان بواسير به دو حالت با بي حسي موضعي و با بيهوشي صورت مي گيرد.
در اين شيوه درمان بواسير يا هموروئيد با ليزر برش و برداشت همورئيد دروني و بيروني با هم صورت مي پذيرد و در برخي از موردها زخم ناشي از برداشت همورئيد بوسيله بخيه هاي قابل جذب محكم مي گردد و در برخي موردهاي ديگر زخم به وجود آمده از برداشت همورئيد را باز مي گذارند تا به طور نرمال خودش در مدت  4 الي 8 هفته بازسازي شود.

در اين شيوه مي توان همه بالشتكهاي همورئيدي را در يك جلسه درماني برداشت و بايست توجه داشت كه از برداشت بيش از اندازه پوست كناره هاي مقعد اجتناب كرد به خاطر اينكه احتمال دارد بيمار مبتلا به تنگي مقعد دچار گردد.
كلا شيوه هاي درماني غير درمان هموروئيد مفيدتر و مطلوب تر است به اين خاطر كه با درد و عارضه هاي كمتري توام مي باشد. نظير :
1-سرعت عمل در حداقل زمان ممكن2-پس از عمل اثري از آن در محل عمل نمي ماند3-احتياجي به بستري شدن نيست4-بدون بيهوشي با بي حسي موضعي قابل عمل مي باشد5-بدون خونريزي است6-بافت هاي كناري همورئيد آسيب نمي بيند

منبع: درمان هموروئيد به روش جراحي باز




:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: