مرکز تخصصی درمان فیستول مقعدی با لیزر در کلینیک مهنا
نوشته شده توسط : jody

درمان فیستول مقعدی با لیزر

مساله حائز اهمیت در درمان فیستول مقعدی آن است که درمان داروئی به همراه آنتی بیوتیک و غیره به هیچ عنوان موثر نبوده و تنھا درمان تاثیر گذار انجام جراحی فیستول با با لیزر یا به شکل سنتی می باشد. درمان جراحی(فیستولوتومی) یک نوع روش درمانی است که می توان گفت تنھا روش درمانی موثر به شمار می آید و برای انجام آن سوراخ خارجی و داخلی(اولیه) با رد کردن پروب (میله فلزی نازک و قابل انعطاف و نرم) و با استفاده از آب اکسیژنه و بلدومتیلن رقیق بایستی آن را بیابند و مجرا یا مجاری شود unroffed فیستول باید به صورت کامل معلوم گردد و مجرا در تمامی طول آن باز بطوریکه فیستول به شکل یک زخم باز درآید و باید اطمینان حاصل کرد که زخم حاصل از عمق به سطح بطور خود به خود ترمیم می گردد. و درکلیه وش ھای درمانی چه جراحی معمولی و چه جراحی با لیزر ٥ تا ١٠ درصد بسته به طول و عمق فیستول امکان بازگشت آن وجود دارد.

جراحی با لیزر یکی از روش های نوین جراحی برای از بین بردن بیماریهای نشیمنگاهی محسوب می شود. در جراحی با لیزر به علت برش و انعقاد خون پس از بریدن محل جراحی وضوح مناسبی را برای جراح پدید می آورد به طوری که جراح قدرت مانوری بیشتری نسبت به روش سنتی جراحی داشته و می تواند به طور کامل ریشه ها و شاخه های جانبی را ببیند و احتمال این که ریشه ها ناقص سوزانده شوند بسیار کم است به همین خاطر است که امکان عود بیماری بسیار کم و در حد صفر است.

خوشبختانه ما در این کلینیک توانسته ایم با مدد یک تیم فوق العاده مجرب و کارآمد و همچنین بهترین پزشک متخصص درمان بیماری فیستول در سریع ترین زمان ممکن بدون درد و نقاهت و خونریزی توسط مجهز ترین و به روز ترین دستگاه های روز دنیا بهترین خدمات را در اختیار بیماران عزیز قرار دهیم.

هزینه درمان با لیزر فیستول مقعدی در کلینیک مهنا

اولین نکته در خصوص هزینه های بیماری های نشیمنگاهی با لیزر این است که یک هزینه ثابت ندارد و با رایزنی های انجام شده قرار بر آن شده است که پس از جراحی با لیزر بیمارانی که دارای بیمه تکمیلی هستند با نامه ای از سوی پزشک خود بتوانند هزینه عمل خود را دزیافت نمایند.

 





:: برچسب‌ها: کلینیک مهنا ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: