وجود خون در ادرار نشان دهنده چیست؟
نوشته شده توسط : jody

وجود خون در ادرار یک نشانه نگران کننده است که حتما باید جدی گرفته شود و با تشخیص دلیل حتما درمان شود چرا که شاید همین مقدار کم خون موجود در ادرار علامت و هشداری برای توجه بیشتر به سلامتی باشد.

دیدن خون در ادرار شما می تواند هشدار دهنده باشد. در حالی که در بسیاری از موارد علت بی ضرر است، خون در ادرار (هماتوژیوم ) می تواند یک اختلال جدی را نشان دهد ، خون که می توانید ببینید هماتوریوم نادر است.

خونریزی ادراری که فقط در زیر میکروسکوپ قابل مشاهده است، (هماتوژیوم میکروسکوپی) نام دارد در هر صورت، تعیین اهمیت خونریزی مهم است و درمان بستگی به علت دارد.

علائم و نشانه‌های خون در ادرار:

1. هماتوژیوم قهوه ای، صورتی یا قرمز رنگ است. خونریزی کمی در آن مشاهده میشود و معمولا دردناک نیست با این وجود، لخته شدن خون در ادرار می تواند دردناک باشد.

2. خون در ادرار اغلب بدون علائم و نشانه های دیگر رخ می دهد. 

3. هر زمان که در ادرار خون دیدید به دکتر مراجعه کنید.

4. بعضی از داروها، از جمله ملین های Ex-lax و غذاهای خاصی از جمله چغندر، و انواع توت ها، می توانند باعث قرمزی ادرار شوند. تغییر در رنگ ادرار ناشی از مواد مخدر، غذا یا ورزش ممکن است طی چند روز از بین برود.

5.خون در ادرار متفاوت است، اما ممکن است نتوانید تفاوت را بگوئید. بهتر است که هر زمان که ادرار قرمز رنگ می بینید، به پزشک مراجعه کنید.

خون در ادرار مردان

علائم و نشانه های وجود خون در ادرار





:: برچسب‌ها: خون در ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: