عکس کیست مویی و تصاویر واضح از جراحی و لیزر کیست
نوشته شده توسط : jody

در این صفحه قصد داریم با بررسی عکس کیست مویی به شما در تشخیص این بیماری کمک کنیم. بیماری کیست مویی (سینوس پیلونیدال) نوعی عارضه مقعدی است. برگشت مو به داخل پوست باعث تجمع عفونت میشود. در برخی مواقع روی سطح کیست آبسه ایجاد میشود. درد، عفونت، خارش و سوزش، ترشحات چرکی و خونریزی از مهمترین علائم این بیماری به شمار می روند. بیماری می تواند به شکل یک سوراخ روی سطح پوست و یا یک برآمدگی باشد.

مشاهده عکسهای کیست مویی به تشخیص و سریع تر شدن فرآیند درمان کمک می کند. به همین جهت در ادامه چند عکس واضح از کیست مویی را در اختیار شما می گذاریم.

عکس کیست مویی در مراحل اولیه و حاد

درمان کیست مویی اهمیت ویژه ای دارد. اگر نسبت به درمان این بیماری بی توجه باشید، علائم بیماری تشدید شده و بیماری وارد فاز مزمن خود میشود. با گذشت زمان در کیست عفونت تجمع کرده یا اصطلاحاً کیست آبسه می کند.

هرگز سرخود و بدون مشورت با پزشک اقدام به تخلیه آبسه نکنید. زیرا این کار می تواند بیماری را تشدید و خطر بروز فیستول را افزایش دهد.

عکس تجمع عفونت کیست مویی

فیستول یکی دیگر از انواع بیماریهای ناحیه مقعدی است. فیستول به اتصال غیر طبیعی دو عضو از بدن گفته میشود. علت این بیماری عفونت طولانی مدت و درمان نشده است. اگر کیست مویی به موقع درمان نشود، می تواند عفونت آن گسترش یافته و به بیماری فیستول منجر شود. درمان فیستول به مراتب پیچیده تر است. در ادامه تصاویر کیست که به ایجاد فیستول منجر شده را مشاهده می کنید.

عکس ایجاد فیستول بر روی کیست مویی

عکس جراحی کیست مویی

برای از بین بردن کیست، می بایست موضع به طور کامل تخلیه شود. با این کار امکان عود مجدد بیماری و عفونت آن وجود ندارد. در روش جراحی پزشک با استفاده از تیغ جراحی موضع را تخلیه می کند. این کار می تواند همراه با درد شدید باشد و معمولاً بیمار خون زیادی را از دست میدهد. مراقبت از زخم جراحی اهمیت ویژه ای دارد. زیرا خطر عفونت آن بسیار زیاد است.

عکس عمل جراحی کیست مویی

ایجاد زخم جراحی ناخوشایند است. این زخم برای بیماران خانم آزار دهنده تر است. متاسفانه ایجاد اسکار بعد از جراحی اجتناب ناپذیر است. اما می توان با جایگزین کردن لیزر به جای جراحی از ایجاد این اسکار آزار دهنده جلوگیری نمود.

عکس ترمیم زخم بعد از جراحی کیست مویی

لیزر کیست مویی

 لیزر کیست مویی روش نوین درمان این بیماری است. در این روش اشعه لیزر جایگزین تیغ جراحی شده و این امر مسلماً مزیت های بسیاری را هم برای بیمار و هم برای جراح به همراه دارد. به طور مثال، با استفاده از لیزر میزان درد و خونریزی بیمار تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. درمان سرپایی و با هزینه ای مناسب انجام میشود. در ضمن نتیجه این درمان قطعی است و خطر عود مجدد بیماری کمتر است.

عکس یا تصویر درمان کیست مویی با لیزر 

 




:: برچسب‌ها: عکس کیست مویی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: