هموروئيد چيست
نوشته شده توسط : jody

هموروئيد چيست

يك  نوع واريس وريدي است كه در ناحيه ركتوم (راست روده ) ايجاد ميشود . ممكن است اين توده هاي  درمان هموروئيد ي به بيرون مقعد هدايت شوند و گاهي نيز بر اثر پاره شدن وريدي خون در زير مخاط و در داخل توده هاي هموروئيدي تجمع كرده كه بسيار درد ناك است و معمولا در بيرون از مقعد ظاهر ميشوند كه براي رهائي از درد بايد تخليه و محل ان با ليزر سوزانده شود .
در اثر وارد شدن فشار زياد در هنگام دفع اين تجمع وريدي پرخون شده و متورم ميگردد و در صورت تكرار فشار و يبوست  سطح ان زخم شده وباعث خونريزي ميگردد . اغلب اين خونريزي در انتهاي دفع ديده ميشود .

درمان بواسير با شوك الكتريكي

بواسير شامل رگهاي خوني بزرگ شده در كانال مقعد بوده كه متورم مي‌شوند و گاهي اوقات خونريزي مي‌كنند.
در اين درمان هموروئيد يا بواسير با ليزر بدون درد، يك ميله شوك الكتريكي كوچكي را بر روي موضع انتقال داده مي شود. در حالي كه درمان رايج براي  درمان بواسير نيازمند بستري شدن در بيمارستان براي چهار تا پنج روز بوده و بيمار تا مدتها بعد احساس ناراحتي قابل توجهي خواهد داشت.
دستگاه جديد Ultroid ، شش ولت جريان مستقيم برق به بواسير منتقل كرده و براي كوچك كردن آن بدون ناراحتي بيشتر كافي است. بيشتر افراد دو تا سه بواسير در يك زمان توليد مي‌كنند و درمان جديد براي هر مورد حدود ۱۰ دقيقه بطول خواهد انجاميد.

منبع: هموروئيد چيست




:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: